Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Pan Dominik Feri ma jedinou kompetenci, ze je hvezdou Youtube, a aby se na sebe upoutal pozornost, tak zvolil uces, jaky ma, jestli volite cloveka, ktery je zrejme zjevny superambiciozni megaloman, tak si ho volte. Je to podobne jako s knizepanem, jak rilkala, "Knizepan je vzdelany", az na to, ze zadne vzdelani nema, muj tato mel stejne vzdelani jako knizepan, pracoval jako mistr a technolog. Knizepan nema kvalifikaci ani pro vykon radove funkce na Ministerstvu zahranicniho obchodu

Ostatne jsem volic CSSD, a nevolil jsem a nikdy volit nebudu takove socialni demokraty, jako je Foldyna, Onderka, Štěch, atd

Navic jsem vyslovne napsal, ze neschvaluji jakekoliv nasili

3 0
možnosti
Foto

Napsal jste, co jste napsal. To už neomluvíte.

5 0
možnosti
KV

Nemam se za co omlouvat

0 0
možnosti
Foto

J94a50n51a 35M58a97j56o72v35á

22. 4. 2019 11:59

Safra, ještě, že jsme se nepotkali, ještě nedávno jsem měla ve vlasech i modré pruhy...mám naházet diplomy do Moravy?

2 0
možnosti
KV

nevim, proc jste mela modre pruhy ve vlasech, omylem urcite ne,

zrejme citite potrebu na sebe upozornovat

jeste jste si mela udelat piercing jazyka

ostatne vedci po 20ti letech badani prisli na to, proc maji zeny casteji leukemii nez muzi

Ano, proto, že si barvi vlasy

1 0
možnosti
Foto

J89a52n58a 86M76a25j80o52v71á

22. 4. 2019 18:10

Ne, určitě to nebylo omylem. Prostě mne to baví. Hele, je něco, co baví vás?

0 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 924x
Učitel, již bývalý, programátor, již bývalý, důchodce, stále, vydavatel, který se tím spíše baví, protože matematika není oborem, do kterého by se hrnuli ti, kteří by si  chtěli narejžovat, majitel jednoho z 45 či 46 tisici internetových obchodů,  internetový milionář nejsem a nebudu

Seznam rubrik