Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89i61ř52í 14P24l12í44v13a 4185342225597

Díky za článek. Škoda, že jste nenapsal, co si o knize myslíte a spokojil jste se s tím "že by kniha neměla chybět ve školních knihovnách" - aby zájemce mohl nahlédnout.

Mně na současné pedagogice vadí, že jen stále jakoby zdokonaluje metody, jak učit, ale nikde nevidím metodu, jak naučit. Jak naučit!

Občas doučuji školáky z matematiky (ze základní školy) a ni mi říkají, že když se ve škole na něco v matematice zeptají, tak odpovědí učitele je, že nemá čas.

To doučování spočívá v trpělivém odhalování chyb, které školák dělá při počítání. a snažím se, aby se naučil sám kontrolovat, co dělá. Vyžaduje to spoustu času - takže chápu, že učitel to takto dělat nemůže. On jenom učí, ale nestará se, jestli naučí.

0/0
13.11.2016 10:22



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.