Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Vasicku, to je prave ten problem, ze soukromi lekari se nestaraji  o sve pacienty v dobe dovolenych a nezajisti si za sebe zastup a pak se pacienti koncentruji v nemocnici, kde na personal nema dostatek casu. Az lekari splni Vasi vyzvu a i ti zbyli odejdou, receptu se nedockate nikde...Vas blog je o nicem.

0 0
možnosti

Pane Vašíčku, ani na lůžkovém oddělení není lékař přítomný nepřetržitě, je někdy i na jiném oddělení nebo ambulanci, ovšem dostupný v naléhavém případě. Být ležícím pacientem, tak by se mi moc nelíbilo, kdyby na oddělení lezly zástupy lidí, kteří si své léky mohli obstarat s předstihem (v období dovolených si to obzvlášť hlídám) a obírali o čas lékaře, který se má věnovat hospitalizovaným. V nemocnici musíte počítat i s tím, že lékaři jsou přivoláváni k akutním případům. Tak jste si holt počkali. Času věnovaného podávání stížností Vám líto není?

0 0
možnosti
Foto

Nemohu Vaší situaci posoudit. S nemocnicí v Pardubicích mám osobně zcela opačnou zkušenost. Ač neobjednán, velice rychle jsem byl vyšetřen a domluven na dalších postupech. A přitom si dovolím tvrdit, že tam byl opravdu ,,cvrkot". Tímto pak vyslovuji i svůj dík celé oční klinice. Skvělé jednání, špičková péče, max. nasazení a úžasné výsledy. R^Jinak bych ani toto zde dnes nemohl napsat. A pacienti tam byli stejného názoru, jako já.

0 0
možnosti

Až Vám praskne vyhnilej slepák, tak Vám v Pardubicích zachráněj kejhák.:-)

A až tam budete ležet, všimnete si, že někteří doktoři tam jsou prakticky pořád.

1 0
možnosti

J48a95n 87F38r10o21l80í37k

17. 8. 2015 22:18

Většinou stačí vlídně pohovořit s magistrou v lékárně a většinou Vám vydá jiný lék se stejnou účinnou látkou.

3 0
možnosti

Co to bylo za bobule? Něco na hlavu? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jak kde, ležela jsem nedávno v nemocnici, čas si na mě našli, chovali se ke mně opravdu vzorně. Starali se o mě, chodili se mě ptát, jestli něco nepotřebuji. Ale ležela jsem tam jako pacientka, nemocnice asi opravdu není to správné místo, kam si chodit pro recept, když tam nemají Vaší kartu a vlastně neznají diagnosu.

2 0
možnosti
Foto

Na co se zabývat pacientem, když peníze jsou již k dispozici a  chování se k pacientům příjem lékařů příliš neovlivní.

0 0
možnosti
Foto

Já mám trochu podezření, že je to stejné jako se zaměstnanci a živnostníky. Stát se snaží poštvat všechny proti všem, lékaře proti pacientům, pacienty proti lékařům, zaměstnance proti živnostníkům a podnikatelům a naopak, asi podle rčení rozděl a panuj. :-(

1 0
možnosti

A co rikate tomuto:

Mohlo se stat v prvnich normalizacnich letech. Nas obvodak emigroval a dostali jsme nahradu 2xtydne byvaly asi stolety psychiatr. Tenkrat mi predepsal SULFATHIOAZOL. Kdyz jsem s tim predpisem prisel do lekarny  Magistra se na mne tak divne podivala a povida ten se ale zu o konce valky nevyrabi.

Ta lekarna byla v nove postavene poliklnice a poradila mi abych se sel poradit n internu. Tenkrat byli lide na sebe jeste prijemni a tak jsem ani nemusel dlouho cekat.

Pan Doktor mi napsal cosi v lekarne namichaneho. A tam na mne cekalo dalsi prekvapeni.

Tovarna co vyrabela ty oplatkove kapsle vyhorela a jestli mi to pry mohou nasypat do obalek na dopisy.

Takze nic noveho pod sluncem. Ani po snad 45 letech se toho moc nezmenilo.

1 0
možnosti

Je mi Tě líto, chlapče, ale choval by ses stejně, kdybys byl na pozici bezprávného lékaře otroka. Jenže to pochopíš, až se celý systém zdravotnictví sesype...

0 2
možnosti

Bolí mne, že jsem se zbavil medicíny a pomoci pacientovi, ale jsem rád, že jsem se zbavil našeho zdravotnictví!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS