Děkujeme za pochopení.
J74a91n88a 57B49u97r58j20á67n51k60o39v97á
Většina Čechů si myslí, jací jsou chytří, jak dokáží uvažovat. O něco nížeji v diskuzi proběhla typická ukázka neschopnosti myšlení v našem národě a používání mozku pro zjištění základní věci. Pak Král píše, že neumí vypočítat OBSAH pozemku. Obsah, čili trojrozměrný prostor. Ihned na něj reaguje několik "chytrých!" Čechů, kteří mu ukazují svoje "vědomosti" a poučují jej o kosinové větě. Ta ale umí počítat jen dvourozměrný prostor, nikoliv třírozměrný. Na to chtěl pan Král upozornit, že už zadání pro výpočet byl zjevný nesmysl. Většina z dalších "chytrých Čechů", už toto nedokázala pochopit. Vždyť oni "chytří" přece znají kosinovu větu. Sice ji znají, ale použití pro správnou věc je nulové. A o tom to je
P34a86v39l19a 89H96r14a10d20i38l21o45v43a
Obsah = plocha. Obsah kruhu, obsah ctverce. Terminologie se pravdepodobne zmenila, ja jsem se odjakziva ucila vypocitat u vyse uvedeneho skutecne obsah, ackoli slo o dvourozmerny prostor. V zadani nesmysl neni.
Z91d29e31n33ě82k 42B61e86r84á35n25e76k
Matematika je krásný předmět, ale jen Učitel s velkým U přitáhne pozornost žáků. Matematika je základem mnoha vynikajících oborů a právě tyto obory jsou nejvíce v této době ve světě žádané. Výuku matematiky nespasí žádné centrálně řízené maturity, ale výborní učitelé a ti by měli mít čas, prostor a pochopitelně dobrý plat, aby takovou práci dělat chtěli. Snad mladí lidé opět objeví krásné brnění a napětí při řešení nesnadných matematických problémů a pochopitelně pocit vítězství, když je je vše správně vyřešeno.
P97e67t63r 51A97g72u45l15á78r
Můj názor je, že studentům chybí příklady toho, k čemu jim právě vyučovaná matematika bude v životě dobrá. MAtematika mě strašně nebavila. A postupně jsem si musel sám přicházet na to, k čemu vlastně jednotlivé části jsou prakticky použitelné a co popisují. Jen málokdo z vyučujících je toho schopen. Nebo na to nemá čas. Nevím, ale je to škoda.
P53a24v61l59a 67H59r98a45d79i53l24o56v78a
Vetsina lidi potrebuje v zivote max. kupecke pocty.
P37a85v83e19l 98D51v23o97ř71á61k
Přemýšlím pomocí selské logiky. 50% obyvatel má nadprůměrnou inteligenci, 50% má podprůměrnou. Současně je na studijních oborech 80% studentů a 20% jde na učební obory. Takže když 75% z těch 80% studentů udělá maturitu, znamená to, že 60% lidí stejného věku maturitu zvládlo. Z toho vyplývá, že maturitu má i 10% lidí s podprůměrnou inteligencí.
A na to můžeme být hrdí. Nebo ne?
R21o31s42t61i11s46l91a16v 65C86a48h14a
je vseobecne znamo, ze rozdil mezi 90 a 110 je minimalni.
B68o73h25u81s61l51a14v 81N11e30d29ě40l77a
Já jsem tedy rád že jsem si mohl vybrat a z matematiky jsem nemusel maturovat.
J67i88ř73í 93L91i79e84t91a12v40e27c
Myslím si, že lehce přeháníte, a že až tak moc strašné to není.
P15a57v62l52a 73H86r36a18d73i67l22o67v36a
S obsahem clanku souhlasim.
(Ale je videt, ze kazdy mame bunky na neco jineho. Autorovi bych urcite nedala jednicku ze slohove prace )
K47a10r18e26l 69K41u91č90e64r93a
Óóóóó. Zlatá slova, zrak mi plane!
Karma jako kráva.
M22i72c97h24a85l 12N56e12z38v56a19l
Problematiku vyuky matematiky neznam, ale obecne bych rekl, ze nejen v ni, ale obecne v nasi spolecnosti, a tim padem i ve skolstvi, vladne lenost.
Vysoke skoly chrli mraky absolventu, a velka cast z nich ma v realnem zivote minimalni sanci na uplatneni (alespon nez ziskaji opravdove zkusenosti a znalosti). Spousta to bere pouze jako pohodlne prodlouzeni studentskeho zivota. Ani ten jazyk se na skole nenauci, dokud neodjedou alespon na par let do ciziny. V CT jsou vsechny dabovane, v zahranici maji lide moznost volby, prichazeji tak do styku prevazne s AJ kazdy den. Takze se nemuzeme srovnavat se staty zapadni Evropy, Skandinavie apod.
A obecne, podle me je mit titul jeden velky mytus z minulosti. Jsou urcite technicke, vedecke, zdravotni apod. obory, kde je proste "vyska" zaklad. Ale spousta pseudohumanitnich a podobnych oboru je pouze ztrata casu, protoze neprida nic, a ubere 5 let moznych pracovnich zkusenosti.
D33a97v97i39d 94K73r22á55l
já jsem si ten test projel a nedokázal jsem odpovědět na otázku č. 22, neboť nevím, jak se počítá obsah pozemku.
http://www.novamaturita.cz/zadani-pisemnych-zkousek-jaro-2014-1404036938.html
D71a64n98i61e36l 93Š82e63v24č59í20k
Možná byste si měl spíš projet otázky z ČJ.
- Počet článků 178
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 924x