Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jak vypadal mail, ktery jsem poslal do CT:

dobry den,

27. prosince uplyne 450. vyroci narozeni Johanna Keplera

k teto prilezitosti jsem vydal text Keplera Nove stereometricke vypocty vinnych sudu

knihu jsem prelozil cca pred 13 lety a ted jsem se dokopal k tonu, abych ji pripravil k vydani

prelozil jsem ji, vysazel, navrhl obalku a vydal jsem ji v pripade zajmu jsem pripraven nekde referovat o knize, ktera obsahuje i dalsi texty https://eukleides.cz/store/index.php?route=product/product&product_id=3325>; 776781055 466401520 RNDr. Karel Vasicek

0 0
možnosti

lide s prirodovednim nebo tehnickym vzdelanim se divaji skrz prsty na absolventy "medialnich studii" atp.blabolu. Lide s prirodovednym nebo technickym vzdelanim mohou bez problemu psat do nejakych platku nejen o politice ale i neco narocnejsiho, obr. to rozhodne nefunguje, ostatne ja jako ucitel matematiky a deskr. geometrie jsem clenem Syndikatu novinaru a rozhodne nikoliv na zaklade toho, co za par chvil napisi o verejnych zalezitostech

0 0
možnosti

Rozumím tomu dobře, že jste se do ČT cpal s námětem, o kterém jste byl přesvědčen, že ho ČT m u s í akceptovat?8-o

3 0
možnosti

zrejme je podle Vas normalni zpusob komunikace neodpovidat, ano, zrejme je pro Vas relevantni reportaz Ceske televize o sjezdu astrologie, ano, ceska televize nebyla schopna pripravit ke Keplerove vyroci ani jeden novy porad a zrejme je pro Vas relevantni zprava, ze se nejaka modelka, nebo telocvikarka rozvedla a nikoliv, ze vysla poprve cesky nejaka Keplerova kniha, ano, rozumim dobre? Kolik knih jste prelozil a vydal? Muj boj, nebo Pohadky a baje Milana Stastneho

0 0
možnosti

J79i45r78i 49B85o68r

21. 1. 2022 12:12

Když už tak bažíte po korektních informacích, tak si zjistěte za co se Babiš nemusí omlouvat Kalouskovi. Jinak lžete i vy.Rv

0 0
možnosti
Foto

Že měl onen policajt čtyřky? A Vy jste ho učil? Tak tím bych se tu moc nechlubil!;-D

2 1
možnosti

Že má někdo špatné známky, nemusí být vina učitele.

;-)

0 0
možnosti
Foto

J31o62s79e76f 18B68á66r75t33a

21. 1. 2022 11:11

Čemu se divíte?

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 924x
Učitel, již bývalý, programátor, již bývalý, důchodce, stále, vydavatel, který se tím spíše baví, protože matematika není oborem, do kterého by se hrnuli ti, kteří by si  chtěli narejžovat, majitel jednoho z 45 či 46 tisici internetových obchodů,  internetový milionář nejsem a nebudu

Seznam rubrik