Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Ted 18:40 fabuluje predstavtel sdruzeni praktickych lekaru, ze je nikdo nevybavil. Soukomy lekar jako podnkatel klasicky nastavuje ruku: STATE STAREJTE SE. Ti lekari se jaksi na to, aby se vybavili VYS...LI radeji si udelali vylet do ITALIE, prece si to nebudou to vybaveni platit ze sveho, ze? Vykaslali se na to nejen prodavacky a lekarnici

0 0
možnosti
PK

nějaká stará blbá bába přede mnou utekla, když jsem měl roušku a rukavice.

Zdroj:https://karelvasicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=747349

Kamaráde , ještě si nasad'te olačku a nevycházejte , jak opovrhujete lidmi , je hrozné.

1 0
možnosti
KV

nO VY JSTE EINSTEIN, KAZDEMU BLBCI JE JASNE, ZE SE NAKAZI OD TOHO, KDO NENI VYBAVEN TEMI OCHRANNYMI POMUCKAMI, NIKOLIV NAOPAK. TO NEPOCITAM TY, KTERI SE BAVILI CO JE TO ZA PITOMCE, KTERY MA ROUSKU, VETSINA POPULACE JSOU BLBCI, TO JSTE NEVEDEL?, NEVIM,, CO TO JE OLACKA. V\ JSTE SI URICTE TAKE UDELAL VYLET NA LYZE, ZE MAM PRAVDU, UDELALI SI DOVOLENOU V ITALII I LEKARI, PROC NE, ZE

0 0
možnosti
JN

Ono je pane Vašíčku ovšem možné, že dnes docela dost lidí nemělo v obchodě či na úřadě roušku nikoliv proto, že to není povinné, nýbrž kvůli tomu, že se prostě nedají sehnat. Třeba v Uherském Hradišti jsem dnes obešel 3 lékárny v centru města, a u každé z nich bylo na výloze napsané sdělení, že roušky nejsou. Asi to holt podcenili a nezavolali panu premiérovi - ten by jim je jinak osobně přivezl. ;-)

Také moc nerozumím tomu, proč máte v titulku článku uvedeno, že "lidé vesele běhají po městě", když v samotném textu se o ničem takovém nepíše. Nebo byste snad chtěl, aby měli lidé zakázáno i jít na ten nákup do Billy či do lékárny?

1 0
možnosti
KV

ja jsem je sehnal bez problemu minuly tyden,. jestli jste je shanel dnes,. tak jaksi..evidentne jenom tak raislovali, nekteri se bavili, ze jsem blbec, ktery ma rousku, prodavacky si nekoupily ani latexove rukavice. koupil jsem blaeni 100 ks za 151 kč, což "utáhne" jaksi kazdy. dnes jsem se byl na zkousku zeptat v lekarne, kde jsem je minuly tyden koupil tak je dnes uz pochopitelne neměli, v te lekarne si je pro sebe nekoupili ani ti lekarnici, kteri tam pracovali, kdyz jsem jim rikal, ze jsou blbci, kteri si je nebyli koupit ani pro seebe, tak se bavili , ze ONI SE OBETUJI, proc by si je kupoivali, at se stara zamestnavatel. minuly tyden lekarka fabulovala, ze ten COVID je nafouknuta bublina, kdyz jsem ji dnes volal, tak sestra "brecela", ze maji jen obycejnou rousku, nikoliv respiratory, at je vybavi stat, proc by si je shaneli sami, PODLE MEHO JSOU SOUKORMNICI, TAK SE MUSI ZASOBIT SAMI, JA JSEM SE MUSEL VYBAVIT SAM

0 0
možnosti
KV

umelec jiri brunner se hlasi ke slovo, nebyl jste ten jiri brunner, ktery byl souzen za podvody s dani za alkohol?

0 0
možnosti
JP

No, tak běhají, no a? Pokud se nedruží do skupin, tak to snad ničemu nevadí, ne? Já chci jít taky s dětmi do lesa, protože čerstvý vzduch a sluníčko považuju za důležité. Vy sám budete zavřený doma? Hmm, a to si ani nevyvětráte?

3 0
možnosti
KV

ja si vyvetram, Vy nejak nedokazete pochopit, ze to povede k jeste priisnejsimu rezimu, podobne kdyz zavreli skoly a zaci sli lyzovat, do AQUA center do knihoven, klabosit do obchodnich center, ostatne, i kdyz se zavrely knihovny, tak knihovnice tam jsou, nekdo se desi, aby doma nezvlcily, aby se treba doma neflakaly, po zavreni skol jsem v knihovne komunikoval, ze by se knihovna mela zavrit, ze zadna hospodarska skoda nevznikne, kdyz se budou doma divat na televizi, knihy si mohou ctenari pujcit nekdy jindy

0 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 924x
Učitel, již bývalý, programátor, již bývalý, důchodce, stále, vydavatel, který se tím spíše baví, protože matematika není oborem, do kterého by se hrnuli ti, kteří by si  chtěli narejžovat, majitel jednoho z 45 či 46 tisici internetových obchodů,  internetový milionář nejsem a nebudu

Seznam rubrik