Děkujeme za pochopení.
petrph
je to dobře, nebo to není dobře?Toje otázka
Protože,jestli maturitní zkoušky budou jednoúrovňové,tak požadavek na povinnou matematiku bude znamenat, že budou muset být ty testy lehčí,aby je tedy všichni i průměrní maturanti zvládli.Naopak, pokud by se nechala ta matematika výběrová (ale byla třeba podmínkou či výhodou při přihlášení na VŠ matematického či technického směru) ,tak může být i složitější,úměrná nadaným matematikům.
A pak je tu ještě ta varianta brod,navržená ve zmíněném "Stanovisku":"Společná část maturitní zkoušky má obsahovat přiměřené množství úloh rozdílné náročnosti.což umožní ověření minimálních požadavků pro úspěšně absolvování maturitní
zkoušky a současně rozliší vynikající, průměrné a slabší studenty.Takto podané to znamená, že "na jedničku maturitu složí pár nadaných matematických talentů,zatímco všichni ostatní,při zapojení všech vědomostí ze školy a svých schopností,budou bojovat o trojku,čtyřku.Z hlediska pedagogiky i psychologie naprostý nesmysl...
To jen,že jednoduchá řešení neexistují
Paeris Kiran
Re: je to dobře, nebo to není dobře?Toje otázka
A co alternativní možnost- že by si student mohl vybrat téměř libovolnou kombinaci předmětů s tím že z každého by maturita byla "samostatná". To jest kdyby propadl z 1 předmětu byl by maturant v ostatních?
A kdo to chce použít jako "příjímačky" ať si vyžádá ať student z daného předmětu maturuje. (Což je stejně k smíchu když na většinu technik stejně přijímačky nejsou protože fakulty mají problém naplnit kapacity)
- Počet článků 178
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 924x