Děkujeme, odejděte. V našem zdravotnictví nezbývá čas na pacienty

Dnes jsem navštívil jedno oddělení Pardubické krajské nemocnice. Můj odborný lékař mi předepsal lék a následně se ukázalo, že se už nedá sehnat. Lékař má dovolenou, tak jsem navštívil nemocnici.

Hned při příchodu jsem lékaře informoval, že mi lékař předepsal lék, který se už nedá sehnat a že potřebuji předepsat jiný.

 

Čekal jsem tři hodiny na chodbě, ani nás nevzali na oddělení. Během té doby personál oddělení 7x odešel na kuřáckou přestávku, ale na pacienty čas nějak nezbýval.

Po třech hodinách čekání jsem znovu zazvonil a informoval zdravotní sestru a lékaře, že tři hodiny čekám na recept.

 

Potom jsem odešel na oddělení stížností. Odešel jsem k obvodnímu odbornému lékaři a tam stačilo zaťukat na dveře a během pěti minut jsme se domluvili.

 

Doma jsem se pokoušel najít na webu Ministerstva zdravotnictví, jak si stěžovat. Dozvěděl jsem se, jak ministerstvo nakládá se stížnostmi, ale nedozvěděl jsem se, jak stížnost podat.

 

Na webových stránkách Pardubické krajské nemocnice jsem se dozvěděl, že pokud si chci stěžovat elektronicky, musí být zpráva podepsána elektronickým podpisem, jinak je bezcenná.

Takto se tedy v České republice zachází s občany a pacienty.

Není to tak dávno, kdy ublížení a nedocenění lékaři dávali výpovědi a vyhrožovali odchodem do zahraničí.

Děkuem odejděte.

 

Sepsal jsem stížnost vedoucímu odboru zdravotnictví Pardubického kraje

 

nebyl jsem na oddělení jediný pacient, který čekal na ošetření nebo recept, na oddělení chodím, když mě postihnou akutní potíže a obvodní ambulance jsou už zavřené nebo je sobota nebo neděle nebo svátek.

další pacienti tam byli proto, že na nemocniční ambulanci nebyl lékař. ošetři za 3 hodiny 3 pacienty mi nepřipadá adekvátní a za vyloženě nevhodné považuji to, že nás nechali čekat před zavřenými dveřmi oddělení a ani nás nepustili na oddělení, abychom si mohli dojít např. na WC.

nepochybuji o tom, že kdybych čekal, až se dostanu k lékaři, aby mi předepsal něco jiného, tak by mi po 3 hodinách čekání řekl, že za lék není náhrada, i když jsem mu řekl, hned po příchodu název léku a fakt, že se nedá sehnat. Vy považujete za normální čekat 3 hodiny na předepsání receptu? Já nikoliv

Autor: Karel Vašíček | pondělí 17.8.2015 20:08 | karma článku: 34,21 | přečteno: 1756x
  • Další články autora
  • Počet článků 178
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 924x
Učitel, již bývalý, programátor, již bývalý, důchodce, stále, vydavatel, který se tím spíše baví, protože matematika není oborem, do kterého by se hrnuli ti, kteří by si  chtěli narejžovat, majitel jednoho z 45 či 46 tisici internetových obchodů,  internetový milionář nejsem a nebudu

Seznam rubrik